Zabiegi

W prezentowanej ofercie dostępne są nowoczesne zabiegi rehabilitacyjne, ułatwiające powrót do sprawności po urazach czy innych dolegliwościach związanych z układem ruchowym. Zachęcamy do zapoznania się z poniższym katalogiem usług.

Krioterapia Kraków

Jeśli szukasz gabinetu w Krakowie, który oferuje zabiegi z zakresu krioterapii, to zapraszamy na rehabilitację do nas. W tym miejscu możesz skorzystać z profesjonalnych usług, polegających na miejscowym wykorzystaniu ekstremalnie niskich temperatur. Dzięki temu Twój organizm szybciej zacznie się regenerować, a ból i inne nieprzyjemne objawy ustąpią. Używamy do tego nowoczesnego, zaawansowanego sprzętu, gwarantującego dużą skuteczność.

krioterapia nowa huta Kraków

Zabiegi laserem

Wśród usług, które proponujemy Klientom gabinetu, znajduje się laseroterapia. Laser od wielu lat wykorzystywany jest m.in. w leczeniu trudno gojących się ran, jak i stanów zapalnych. Skupiona wiązka światła o określonej mocy pobudza w tkankach procesy prowadzące do samozdrowienia. Z pomocą tej metody można uśmierzyć ból przy chorobach zwyrodnieniowych, jak i przeciwdziałać skutkom urazów kostno-stawowych.

Laser Kraków

Elektroterapia Kraków

Wykorzystując prąd stały lub impulsy o różnych częstotliwościach, pomagamy Klientom m.in. w leczeniu nerwobólów i neuralgii. Elektroterapia stosowana jest także jako metoda zapobiegająca atrofii mięśni, gdyż pobudza je do pracy. Z jej pomocą można również skierować bezpośrednio do uszkodzonych tkanek jony wybranych leków, co skutkuje szybszym zdrowieniem. Jeśli interesuje Cię rehabilitacja elektroterapią, zapraszamy do naszego gabinetu.

Elektroterapia Kraków

Zabiegi polem magnetycznym

Odpowiednie wykorzystanie pola magnetycznego to skuteczna metoda pozwalająca na zwalczanie bólu i wzmożenie naturalnych, korzystnych procesów regeneracyjnych w organizmie. Ma ona też bardzo duże znaczenie dla właściwej mineralizacji kości. Dlatego magnetostymulację wykorzystuje się przy najróżniejszych urazach, w tym m.in. po złamaniach czy skręceniach. Leczenie polem magnetycznym stosuje się także w przypadku terapii nerwów obwodowych.

Pole magnetyczne Kraków

Zabiegi ultradźwiękami Kraków

Fale akustyczne znajdują szerokie zastosowanie w rehabilitacji. Używając ich, można m.in. ukoić ból i zmniejszyć stany zapalne, zwiększyć elastyczność tkanek miękkich, jak i pobudzić organizm do regeneracji. Wynika to z faktu, że dźwięk o odpowiedniej częstotliwości ulega w organizmie przekształceniu w fale mechaniczne i ciepło, wykonując swojego rodzaju punktowy masaż. Skutkuje to m.in. lepszym ukrwieniem i natlenieniem danego obszaru ciała.

Ultradźwięki Kraków

Sollux

W naszym gabinecie w Krakowie skorzystasz z rehabilitacji lampami Sollux. Światło IR wywołuje w organizmie wiele prozdrowotnych skutków, w tym m.in. poprawia ukrwienie w miejscu zastosowania, sprawiając, że dociera tam więcej składników odżywczych. Urządzenia te wykorzystuje się m.in. przy nerwobólach, jak i bólach wynikających ze zmian zwyrodnieniowych czy chorób reumatycznych. naświetlanie pomaga także przy urazach stawów i tkanek miękkich.

Sollux Kraków

Bioptron

Wykonujemy zabiegi lampami Bioptron. Generują one promienie świetlne o zakresie 400–2000 m, typowe dla tego, jakie zapewnia słońce, jednak bez promieniowania UV. Stąd też rozwiązanie to stanowi jedną z najefektywniejszych metod terapeutycznych w przypadku zapalenia stawów i kości, przy bólach zwyrodnieniowych oraz urazach kończyn. Jeśli wiec interesuje Cię rehabilitacja światłem, teraz możesz skorzystać z niej w naszym gabinecie.

Bioptron Kraków