Krioterapia Kraków Nowa Huta

Szukasz gabinetu w Krakowie, w którym skorzystasz z krioterapii miejscowej lub zabiegów w kriokomorze? Sprawdź szczegółową ofertę terapii i dowiedz się, do kogo jest skierowana. Interesuje Cię cennik i dodatkowe szczegóły? Skontaktuj się z nami!

Czym jest krioterapia?

To jedna z metod leczenia, która opiera się na schładzaniu różnych tkanek. Krioterapia powoduje znaczne oziębienie i skurcz naczyń krwionośnych. Następnie dochodzi do ich rozszerzenia, zwiększenia przepływu krwi i pobudzenia przemiany materii. Dzięki temu następuje przyspieszenie procesu powrotu do zdrowia, a dolegliwości bólowe zanikają. Liczba zabiegów konieczna do osiągnięcia zadowalających efektów jest różna – dlatego postępowanie i cennik dostosowujemy indywidualnie do każdego pacjenta.

Wskazania i przeciwwskazania do zabiegu

Zabiegi krioterapii stosuje się najczęściej w chorobach reumatycznych i zwyrodnieniowych, przy łagodzeniu bólu, po urazach, stłuczeniach, w stanach zapalnych, obrzękach i nadmiernym spięciu mięśni. Znajduje też zastosowanie w leczeniu otyłości i walce z cellulitem.

Jakie są przeciwwskazania do zabiegu? Nie mogą skorzystać z niego:

• kobiety w ciąży,
  • osoby z zaburzeniami czucia lub krążenia,
  • chorzy z nowotworem lub zapaleniem żył głębokich.

Jak przebiega krioterapia miejscowa?

Zabieg miejscowy dotyczy tylko niektórych tkanek. Odbywa się z zastosowaniem dyszy z ciekłym azotem o temperaturze -150°C. Osoba prowadząca zabieg nakierowuje strumień na skórę pacjenta z odległości 10-15 cm. Chłodzenie bolącego miejsca kończy się w momencie wystąpienia szronu na skórze.